Γεια σας παιδιά! Το ιστολόγιο αυτό δημιουργήθηκε για να γεμίσει τον χρόνο που μένετε σπίτι. Εδώ θα μάθετε, θα παίξετε και θα διασκεδάσετε.Είναι ο τρόπος επικοινωνίας μας προσωρινά. Το ιστολόγιο θα εμπλουτίζεται με υλικό σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Δίπλα στον τίτλο κάθε ανάρτησης γράφω τις τάξεις στις οποίες απευθύνεται.

Μπορείτε επίσης (εφόσον έχετε λογαριασμό στο google) να κάνετε σχόλια.
Have fun!

Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Vincent van Gogh: ένας μεγάλος ζωγράφος (1ο μέρος) (Γ' τάξη, Δ' τάξη - 3rd class, 4th class)

Πώς θα σας φαινόταν να κάνουμε σήμερα αγγλικά μέσα από πίνακες ζωγραφικής; Καθώς έψαχνα το ένα και τ' άλλο στο ίντερνετ, έπεσα - που λέτε - πάνω στη σελίδα του Μουσείου του Vincent van Gogh στην Ολλανδία. Είδα μερικούς πολύ ωραίους πίνακες και είπα να τους χρησιμοποιήσω για να κάνουμε μια ευχάριστη επανάληψη. Δε θα κάνουμε όμως μόνο επανάληψη! Θα μάθουμε να παρατηρούμε έναν ζωγραφικό πίνακα με τις λεπτομέρειές του (να ασκούμε την παρατηρητικότητά μας δηλαδή), να αναλύουμε τον πίνακα και να σκεφτόμαστε (να εξασκούμε επομένως αυτό που λέγεται κριτική σκέψη) και τέλος θα χρησιμοποιήσουμε και τη φαντασία μας, δηλαδή τη δημιουργική μας σκέψη. Τι λέτε; Ξεκινάμε;
Πάμε στον πίνακα με τίτλο "The Bedroom". Θα τον δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

(Αν δεν μπορείτε να δείτε ολόκληρο τον πίνακα, κουνήστε το ποντίκι. Τότε θα εμφανιστεί ένα χεράκι. Χρησιμοποιήστε το για να σύρετε τον πίνακα προς τα κάτω ή προς τα πάνω και να μπορέσετε να τον δείτε ολόκληρο)

Παρατηρήσατε καλά τον πίνακα; Ναι; Για να δω τώρα μπορείτε να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις; (Χρησιμοποιείστε ελληνικά όπου δυσκολεύεστε, αλλά θα σας παρακαλούσα όπου μπορείτε και ξέρετε τις αγγλικές λέξεις να χρησιμοποιείτε αγγλικά, για να γίνει σωστά η επανάληψη. Οι απαντήσεις που θα δοθούν γραπτά - σας λέω στο τέλος του μαθήματος πώς - θα είναι στα ελληνικά και όπου μπορούμε χρησιμοποιούμε τις αγγλικές λέξεις που έχουμε μάθει. Συγκεκριμένα,  στη 2η ερώτηση, ειδικά η Δ' τάξη, μπορεί να γράψει τις προτάσεις όλες στα αγγλικά. Η 1η και η 3η ερώτηση θα απαντηθούν στα ελληνικά, με εξαίρεση την Δ' τάξη που θα μου απαντήσει στην 1η ερώτηση τον μήνα στα αγγλικά)

1. Ποιο μήνα και ποια χρονιά ζωγράφισε ο Vincent van Gogh αυτόν τον πίνακα; (Για να δω, ποιος είναι παρατηρητικός!). Απαντήστε στην αντίστοιχη ερώτηση της ηλ. τάξης, επιλέγοντας το σωστό. 

2. Παρατηρήστε το δωμάτιο του πίνακα. Ποια η διαφορά ή οι διαφορές με το δικό σας δωμάτιο;
Οδηγίες για να γράψετε την απάντησή σας στην άσκηση της ηλ. τάξης:
There is = υπάρχει
There are = υπάρχουν
Φτιάξτε προτάσεις ως εξής:
 "This bedroom is small . There is / There are .... 
My bedroom is big.  There is / There are ..."
Για την περιγραφή του κάθε δωματίου φτιάξτε προτάσεις στα αγγλικά με τις παραπάνω φράσεις χρησιμοποιώντας όσες σχετικές λέξεις έχουμε μάθει π.χ. χρώματα, αντικείμενα κλπ., όπως blue bed, big lamp, small desk κλπ.

3. Γιατί υπάρχει στο δωμάτιο του πίνακα μια πετσέτα κρεμασμένη δίπλα στην πόρτα; (Θα σας βοηθήσω λίγο. Θυμάστε το λαογραφικό μουσείο που πήγαμε πέρσι; Εκεί είχε διάφορα παλιά αντικείμενα. Δείτε τώρα το τραπέζι του πίνακα και τα πράγματα που έχει πάνω. Τι είναι αυτά; Τα είχαμε δει και στο μουσείο νομίζω, ε; Αν βρείτε τι είναι αυτά, θα βρείτε και την απάντηση στην ερώτηση). Γράψτε την απάντησή σας στην άσκηση της ηλ. τάξης.

Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις υπάρχουν στην ηλ. τάξη. Γράψτε εκεί τις απαντήσεις σας για να τις διορθώσω. Σε περίπτωση που δυσκολεύεστε να χειριστείτε τις ασκήσεις της ηλ. τάξης, μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα με τις απαντήσεις σας πάλι στην ηλ. τάξη.  

What would you say if I told you that we will have a lesson of english with the help of paintings today. While I was serfing the net, I found the page of the Museum of Vincent van Gogh in the Netherlands. I saw some very beautiful paintings and I thought I could use them in our lesson for a  pleasant revision. But we will not only revise! We're going to learn how to observe a painting with its details (that is we are going to practise our observation skills), we are going to learn how to analyse a painting and think about it (so, we're going to practise our critical thinking) and last but not least we're going to learn how to use our imagination and that is our creative thinking.
 What do you think? Shall we start?

Let's go to the painting with the title "The Bedroom". You will see it in the following link:

https://www.vangoghmuseum.nl/en/collection/s0047V1962
(If you can't see the whole painting, move the mouse and you will see a hand. Use the hand to move the picture of the painting downwards)

Did you take a good look at the painting? Yes? Let's see if you can answer the following questions. (Use as many English words you can and as many as you know)

1. When did Vincent van Gogh paint this painting? (Say the month and the year. If you are observative, you can find it. The 4th class has already learned the months in English, so you can say the month in English). Answer in the exercise of e-class by choosing the correct answer.

2. Look at the bedroom of the painting very carefully. Which is the difference or the differences between this bedroom and your own bedroom?
Instructions for you in order to write your answer in the exercise of e-class:
You can use in your sentences the phrases "There is" and "There are" and you can make sentences like these ones:
 "This bedroom is small . There is / There are .... 
My bedroom is big.  There is / There are ..."
For the description of each bedroom make sentences in english with the above phrases using any relevant words you know, for example colours, objects etc, like blue bed, big lamp, small desk etc.)

3. Why is there a towel hanging next to the door in the bedroom of the painting? (I'll help you. Look at the objects on the table. What are these? If you find what these objects are, you will find the answer to the question). Write your answer in the exercise of e-class.

You can find all the above questions in the form of exercises in e-class, in the section of today's lesson. Please answer these exercises so that I can correct them. In case you find it difficult to do the exercises in e-class, you can also write your answers in a message in e-class and send it. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου